تکنیک های تحلیلی برای تخصص کسب و کار

فرهاد عبدی
اخرین بروزرسانی 1401/10/10
2 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

در این تخصص ، شما یاد می گیرید چالش های کسب و کار را به عنوان س dataالات داده تنظیم کنید. شما برای تجزیه و تحلیل داده ها ، ایجاد پیش بینی ها و مدل ها ، طراحی تجسم ها و ارتباط بینش خود از ابزارها و روش های قدرتمندی مانند Excel ، Tableau و MySQL استفاده خواهید کرد.

در آخرین پروژه Capstone ، شما مهارت های خود را برای کاوش و توجیه پیشرفت های یک روند تجارت در دنیای واقعی اعمال خواهید کرد.

برچسب ها

اهداف یادگیری

به پیش بینی عملکرد کمک می کند
افزایش نرخ ماندگاری
افزایش بهره وری در هزینه

موارد ارائه شده

  • فیلم
  • جزوات

پیشنیازها

  • این درس شما را در مسیرهای مختلف بازاریابی قرار می دهد و ابزارها و نکات مفیدی را برای اطمینان از واقع بین بودن اهداف خود ارائه می دهد.
  • قبل از راه اندازی هرگونه کمپین یا تاکتیک بازاریابی ، ردیابی باید انجام شود ، بنابراین شما می توانید با ابزاری باورنکردنی که Google Analytics است و همچنین با UTM آشنا شوید.

مخاطب هدف

  • کارمند
  • تحلیل کسب و کار
  • دانش آموزان

برنامه تحصیلی

1 درس2 ساعت 30 دقیقه

چالش تجاری قاب

آزمون
پیش نویس درس00:00
تکالیف

ابزارها

تمرکز و مدل

اساتید دوره

فرهاد عبدی

5.0/5
2 دوره
1 دیدگاه
4 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
رایگان
سطح
متوسط
مدت زمان 2.5 ساعت
تعداد درس
1 درس
زبان
فارسی

موارد ارائه شده

  • فیلم
  • جزوات