همایش کسب درآمد – ویژه بانوان
درباره رویداد
بانوی طبسی
اگر شاغل هستی
ولی از شرایط فعلی شغلت راضی نیستی
اگر جویای کسب درآمدی
این همایش رو از دست نده
زنان در کشورهای رو به توسعه، امید اول برای ارتقای خانوادهها و رشد و توسعهی کشورهای خود محسوب میشوند. موفقیت زنان در جوامع نه تنها سبب سودهای اقتصادی میشود، بلکه منافع اجتماعی و فرهنگی هم ایجاد مینمایند.
هدف از برگزاری این همایش، ارتقا سواد مالی بانوان و نزدیکی وارتباط بیشتر بانوان بالاخص بانوان کارآفرین باهم وآشنایی آنها با توانمندی ها وظرفیت های کارآفرینی ایشان برای شناسایی ، تحلیل وحل مشکلات و برطرف کردن موانع موجود در فرآیند کارآفرینی بانوان شهرستان طبس است.
کسب درامد متناسب با خودت را پیدا کن.
اگر شغل متناسب با خودمان را داشته باشیم، لذت بیشتری حین کار خواهیم برد و نتایج تلاشمون هم بیشتر خواهد شد. دیگه کمتر خستگی های کار رو شاهد خواهیم بود. و درنتیجه درآمد بیشتری هم کسب میشه
قضیه چیه؟
تو این چند سال که در زمینه اشتغال مشغول هستیم، افراد متفاوتی میومدن مرکز کارزاد تا از همکاران مرکز مشاوره و راهنمایی بگیرن. برخی حفره های اطلاعاتی رو شاهد بودیم. اطلاعاتی که اکثر آقایان بیشتر از خانم ها داشتند که امری طبیعی بوده و بخاطر حضور بیشتر آقایان در بازار و جامعه و دغدغه های کسب درآمد می تواند باشد.
از اینرو برآن شدیم تا در جامعه ای که خانم ها و آقایان پابه پای هم در زمینه های متفاوت درحال تلاش هسستند. اطلاعات پایه کسب درآمد را به خانم ها به اشتراک بذاریم.
مخاطبین این همایش چه کسانی هستند ؟
- بانوان آینده ساز
- بانوان کارآفرین
- بانوان جویای کار و مشتاقان کسب درامد
- بانوانی که مشتاق راه اندازی
- بانوان کارمند و شاغل در سازمان ها و ادارات
- بانوان شاغل مشتاق پیشرفت در کار
- بانوانی که از شغلشون راضی نیستن
- بانوانی که به دنبال استقلال مالی هستند
- کارآفرینانی که قصد مشارکت با مرکز کارزاد دارند.
- بانوان حاضر در اکوسیستم استارت آپی
- کارآفرینان تولیدی ها هر حوزه ایی….. مثال پوشاک
- بانوان فعال در حوزه های کارآفرینی اجتماعی ، فردی وسازمانی
- بانوان مسئول و سیاستگذار وتصمیم گیرنده ویا مجری در هریک از حوزه های کارآفرینی
امتیازات شرکت در این همایش
- امکان ارائه خدمات بیزینس کوچینگ
- امکان ارئه خدمات دیجیتال مارکتینگ کارزاد تا 30 درصد تخفیف
- دریافت گواهی حضور در همایش
- شبکه سازی با سایر بانوان کارآفرین شهرستان طبس
جهت اطلاعات بیشتر میتونین با شماره
05632831616 دفتر مرکز مشاوره
و شماره
09138626127 شماره همراه مهندس اخوان صفار
تماس حاصل نمایید.
تخفیف
یکی از انگیزه های مفید در شروع و ارتقا کسب و کار، داشتن یک همراه خوب است. بنابراین از همین ابتدا پیشنهاد میشه یکی از دوستات رو که میتونه باهات همراه باشه رو با خودت بیار تو این همایش.
ما هم به عنوان تشویق این حرکت، ۳۰ درصد تخفیف میدیم به هردوتون!
جهت ثبت نام با تخفیف ۳۰درصد ازطریق دکمهی زیر اقدام نمایید.
دکمه بالا برای گرفتن ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام دونفره ست. اگر میخوای رایگان ثبت نام کنی، پیشنهاد دیگه ای هم در ادامه هست.
سخنران همایش:
محمدحسین اخوان صفار
رزومه سخنران:
کارشناس اشتغال
مدیر کنترل کیفیت شرکت جهان سیم گستر
دبیر مرکز مشاوره و خدمات كارآفرینی کارزاد
مربی و سخنران با بیش از هفت سال تجربه مربیگری در زمینه های اشتغال، بهبود فردی و بهبود سازمانی
بنیانگذار پلتفرم bakita
فعال در بازارهای مالی، خدماتی و فروشگاهی
سخنران پژوهشگر سال
طراح برگزیده بازی سازمانی
سفیر سخنران سازمان اهدای عضو کشور
مربی مورد تایید سازمان پدافند غیرعامل و دانشگاه مالک اشتر تهران
مدرس دانشگاه دولتی
مربی فنی و حرفه ای
و…
شاید بهتر باشه باقیش رو در همایش از زبان خود سخنران بشنوی😉
تخفیف ویژه تر!!
کافیه دو نفر دیگه رو با خودت همراه کنی و سه نفره در این همایش شرکت کنین تا ثبتنام برای خودت رایگان بشه. به هرکدوم از همراهانت هم ۲۵ درصد تخفیف داده میشه!!دیگه چی بهتر از این؟!
جهت ثبت نام با تخفیف ویژه از طریق دکمه زیر اقدام کنین.
زمان برگزاری همایش:
چهارشنبه
۱۹ مهرماه ۱۴۰۲
از ساعت ۱۷ الی ساعت ۲۰
مکان برگزاری رویداد:
طبس
مکان دقیق برای افراد ثبتنام شده پیامک خواهد شد، بنابراین لطفا شماره تماس فعال و دردسترس را موقع ثبت نام وارد نمایید.
اگر با خرید اینترنتی مشکلی داری، میتونی مبلغ ثبت نام رو به شماره زیر کارت به کارت کنی و به شماره 09138626127 اطلاع بدی
شماره کارت بانک مهر:
6063731170574140
به نام محمدحسین اخوان صفار
تازه این شروع ماجراست
پس فرصت رو از دست نده و زودتر ثبت نام کن
با کلیک روی عکس زیر وارد پیج اینستاگرام بشین
insta: karzadir
مکان
طبس
ما همیشه مشتاق شنیدن صحبت های شما هستیم.
چنانچه در این رویداد شرکت کرده اید و یا قصد شرکت دارید خوشحال خواهیم شد با نظرات و یا انتقادات خود ما را در برگزاری هر چه بهتر رویدادهای آتی یاری گر باشید